Ki korán kell aranyat lel

Manapság egyre többen panaszkodnak arra, hogy nem tudnak aludni, reggelente nem ébrednek kipihenten. A probléma sajnos nem válogat, nemtől és kortól függetlenül bárkinek lehetnek nehézségei az elalvással. Tudod, ki korán kel …

Nem vagyok a gyógyszeres megoldás híve, így hát utánanéztem néhány praktikának, amit hatásosnak mondanak a nagyokosok.

  1. A rendszer a lényeg! Próbálj meg mindennap ugyanabban az időben lefeküdni és reggel ugyanakkor felkelni.
  2. Az éjfél előtti alvás a legértékesebb! Időzítsd úgy az esti pihenést, hogy éjfél előtt legalább 1-2 órát tudj az álmok szigetén tölteni.
  3. Óvakodj a melegtől! Ha fázós vagy is tartsd meg a 20 fokot a hálószobádban, inkább takarózz be!
  4. Figyelj oda rá, hogy mit eszel, mit iszol! Nem csak a kávétól lehet pörögni. A cukros üdítők, csokik, édességek és teák is élénkítenek.
  5. Zárj ki minden fényt a hálószobából!
  6. Sportolj! A késő délutáni vagy esti testedzés leveszi a válladról a stresszt, segíti az elalvást és még az alakodnak is jót tesz!

Ha ezeket a tippeket megfogadod és hellyel-közzel betartod Te is Hétalvó leszel!  :)

 

Tetszett ez a bejegyzés? Oszd meg az ismerőseiddel is!

Mondd el a véleményedet!